Vissa veckor blir inte som man hade tänkt sig. Så blir det tex när man känner att man börjar bli sjuk, åker hem för att vila upp sig eftersom man inte alls har tid att vara sjuk men det hela slutar med att man ligger sjuk i 39 graders feber. Jag tycker fö alltid extremt synd om mig själv när jag är sjuk. Med hjälp av en mycket omtänksam sambo och en hel del sömn tog det bara några dagar att bli frisk igen. Dessvärre är det bara en halv tröst om man som jag har deadline till doktorandprojektets mittseminarium om två veckor. Därför har det inte blivit mycket nagellack här sista veckan och lär dessvärre inte bli de kommande två veckorna heller. I väntan på bättre tider (läs: inskickat manus) tänkte jag tipsa om två riktigt bra give aways. En vinst i någon av de här skulle nog kunna utgöra en fullgod tröst.

Little miss nail polish ger bort 5 lack från color club. Sista tävlingsdag är  feb 25 by latest. 

Lacky Corner firar ett år och ger bort fantastiska 50 dollar på llarowe. Tänk att vinna det! Sista möjligheten att vara med är 13 februari.

