Etiketter

, , , ,

Jag kom hem med 15 nya nails inc igår (i ministorlek, mer om det imorgon), och idag var jag sugen på att testa vad de gick för. Jag ville göra någon typ av nailart, eftersom det är lelas nail art sunday idag, och gärna utgå från bridal veil som fortfarande prydde mina naglar sen i fredags. Till slut beslöt jag mig för att göra vimplar. Jag har inte gjort tapemanikyr tidigare, och måste säga att jag är nöjd med resultatet, även om inte alla färger gjorde sig jättebra över svart. Det gula pekfingret blev lite ojämt eftersom bridal veil hade chippat rätt ordentligt där, men det kan jag leva med. Det fina med den här manikyren är att den får mig att tänka på cirkus – vore inte det är toppentema för nail art sunday förresten? (Kan inte minnas att det har varit.

2013-01-27 23.33.172013-01-27 23.33.132013-01-27 23.33.032013-01-27 23.34.09Jag har använt:

  • a england Bridal Veil
  • nails inc Docklands
  • nails inc baker street
  • nails inc notting hills gate
  • nails inc holland park
  • nails inc portobello
  • china glaze winter berry
  • china glaze happy go lucky
  • china glaze starboard
  • china glaze papaya punch
  • OPI fly
