Etiketter

, ,

Igår när jag satt på kontoret sken solen och jag hoppas dess på att den skulle titta fram idag också. För idag är det holofredag hos skimmerskuggan. Jag har undvikit hololack nästan hela vintern eftersom de känns som slöseri jämnmulna dagar. Tyvärr ser den här dagen kl 08.19 inte så lovande ut, men jag tänker ge mig av till kontoret och hoppas på väderomslag.

Och runt lunch lyckades jag hitta en solglimt. Det här är inga bilder att hänga i julgranen, men det är iaf någonting.

IMAG1247

IMAG1253

Bridal Veil är verkligen ett svart lack. Det är en klar fördel gentemot tex Color Club  Revvolution eftersom det innebär att lacket är snyggt även utan sol/ljus och holoeffekt. Ett svart lack är inte alls det samma som ett svart hololack, med det är mycket snyggare än ett mörkgrått lack med silverstänk som de många svarta holosar ser ut som när inte holoeffekten kommer fram.

VAD? a england Bridal Veil från kollektionen the Legends som släpptes 2012.

HUR? Riktigt bra applicering. Jag har två lager men hade nog klarat mig på ett.

VARFÖR? För att du, som jag, inte har lyckats få tag på Jades svarta holo.

3/5

