Etiketter

, , ,

China Glaze Bohemian kollektion har hittat hem till mig också, och jag tänkte därför köra duokromtema några dagar. Jag tänkte dock börja med annat nytt duokromtlack som fått mycket mindre uppmärksamhet. Orly Synchro.

ImageImageImageImage

Jag förstår att hypen är mindre här. Lacket varierar mellan en rosa-lila nyans som andas alldeles för mycket 80-tal för min smak, och en nästan orangeton som faktiskt är väldigt trevlig. Den duokroma effekten är det inget fel på alls, och för en gångs skull kommer jag på mig själv med att nästan bli sur på att den rödbetsfärgade nyansen stör den orangea.

VAD: Orly Synchro från kollektionen Electronica Back too School från 2012

HUR: Känns ungefär som sorbet när man applicerar det, och har en tendens att bli alldeles för tjockt och otäckt.

VARFÖR: För att det är ett rejält duokromt lack som iaf inte liknar några andra i min samling

3/5

