Etiketter

, ,

HMs nagellack Blue my mind var vekligen i ropet för ett par år sen. Det verkar, vad jag kan förstå ha släppts våren 2010, ungefär ett år innan jag fastnade för nagellack. När jag upptäckte det någon gång i början av 2011 var det borta ur butik sedan länge och mitt ha-begär gjorde att lacket snabbt hamnade på listan över vackra lack jag gärna skulle äga men aldrig kommer få tag på. Så i våras återupptog HM produktionen av blue my mind och det blev mitt. Jag hoppas och tror att det faktiskt är samma lack som förra gången, det ser iaf lika fint ut på mina naglar som jag minns det från de bilder jag har sett.

När jag ser de här bilderna som är några månader gamla känner jag att det nog är läge att fila ner mina naglar igen…

Vad? HM Blue My Mind

Hur? Bra formula, två eller tre lager

Varför? För att det nog är det perfekta klarblåa lacket

5/5

