Etiketter

,

Ursäkta att det varit tyst här i över en månad. Jag har varit ute och paddlat och vandrat i fjällen och däremellan har jag helt enkelt bara haft semester och tänkt rätt lite på naglar…

Nu är jag tillbaka på jobbet och tänkte vara aktiv här igen. Ni är välkomna tillbaka.

Lela visade en os-manikyr i dagens upplaga av hennes Nailart Sunday. Det gjorde mig pepp på att också tolka os på naglarna. Först funderade jag på att göra en ring per finger men jag kände för något lite mindre ordagrant, så det blev en ruffian istället, där det undre lagret utgörs av os-färgerna och det övre är vitt. Resultatet blev tyvärr lite stött, men jag är ändå riktigt nöjd med det.

ImageImageImage

Jag använde mig av två lager var av: OPI – Ogre-the-Top Blue, China Glaze – Happy Go Lucky, China Glaze – Liquid Leather, China Glaze – Starboard, China Glaze – Hey Sailor och OPI – My Boyfriend Scales Walls

Jag hade nog tänkt att det skulle bli bra med det gråare i MBSW men så här med facit i hand hade nog en kritvit färg varit snyggare…

