Etiketter

, ,

Ifrån Orlys sommmarkollektion Pin Up 2011 var det ursprungligen bara två lack jag var sugen på, det här och Bubbly Bombshell. Efter att de börjat dyka upp swatcher försvann dock intresset för det senare. Sen dess har Here Comes Trouble legat precis utanför min beställningslista väldigt många gånger, tills den i maj slutligen blev min. Jag gillar grönt och gröna glitter kanske lite extra så jag gillar det här. Men jag har snyggare gröna glitter.

VAD?  Orly Here Comes Trouble från sommarkollektion Pin Up 2011

HUR? Mittemellan glitter. För mycket glitter för att fungera till layering, för lite för att vara smidigt på egen hand. Tror jag bär 4 lager. Lite klistrigt att applicera, men det är ju glitter ofta.

VARFÖR?  För att du inte har problem med att dina naglar syns och alltid har drömt om mossa längst ut på fingrarna.

3/5

 

