Etiketter

Nailtstic har lagt upp en enkät, trevligt. En del frågor återkommer från min presentation, men jag vill såklart gärna svara igen.

Hur länge har du varit en nagelnörd?

Inte så jättelänge. Jag fastnade i början av 2011 och trodde att det skulle vara snabbt övergående. Det var det inte.

Hur många nagellack har du i din samling?

Tror att jag ligger på 260 nu.

Om du bara fick välja lack från ett märke från och med nu, vilket märke skulle du välja?

China Glaze.

Hur mycket spenderar du på nagellack och nagelvård i snitt varje månad?

Jag ligger på 500-1000 kronor i månaden. Det är jättemycket, men Jag hade nog köpt skor om jag inte hade köpt nagellack, och de tar ännu mer plats.

 Dyraste lacket/lacken i din samling?

Äger tre stycken chanellack, Orange Fizz, Paradoxal och Peridot. Paradoxal köptes med 25% rabatt och Peridot plockade jag på mig för 180 på taxfree, så orange fizz vinner, även om det mest är av tillfälligheter.

Vilka är dina lemmings just nu?

Max Factor Fantasy Fire, och de flesta av Nubars duokroma lack.

Favoritfinish?

Duokrom.

Finish du bara inte klarar av?

Sheer. Och jag tänker att man kan skilja mellan sheer och jelly.

Vilka nagelvårdsprodukter klarar du dig inte utan?

Seche Vite och min glasfil

Vilket lack pryder dina naglar just nu?

China Glaze Lighthouse över China Glaze Happy Go Lucky. Jag ska visa manikyren snart.

