Etiketter

, , ,

Lighthouse var det sista lack jag inte hade från China Glazes fantastiska kollektion Anchors Away från i fjol, så när jag såg det för 50 kronor på Kicks slog jag till direkt. Eftersom jag läst på flera bloggar att det var skirt bestämde jag mig för att testa på ett finger först. Efter fyra lager och fortfarande tydlig VNL gav jag upp och la det över gult istället, och det är så jag visar det här. Två lager China Glaze Happy Go Lucky och två lager Lighthouse.

Jag hade inte jättehöga förväntningar på det här lacket, gult brukar inte vara en favorit, men jag är helt förälskad. Det syns inte på bilderna men tittar man nära kan man se skimmer i grönt och rosa. De två sista bilderna är mot klänningen som jag matchade lacket mot.

Jag börjar känna mig lite tråkig som bara delar ut femmor, men jag har väl helt enkelt mest visat favoriter…

5/5

