Etiketter

, , ,

A England är ett av mina favoritmärken. Trots det tog det väldigt lång tid innan jag fick hem deras senaste kollektion, the legend. Jag har nu alla utom Order of the Gator. Det enda i kollektionen som inte är en holo. Holoeffekterna i A Englands holosar är kanske inte de bästa, men det är däremot färgerna, så det är förlåtligt. Så när alla andra visar depends holosar (som jag ärligt talat inte är så intresserad av) i skimmerskuggans holofredag visar jag Dragon. Jag älskar gröna lack och dragon är ett fantastiskt grönt lack där holoeffekten snarare ger lite extra djup än stjäl showen. Lätt att lacka, jag målade två lager. Färgen påminner mig om en mossig skog.

Det fantastiska med a englands lack är att jag sällan har någon dupe till dem. Inte den här gången heller.

5/5

