Etiketter

Det har säkert hänt er också.

 

Ni har spanat in något, tänkt efter nästa löning så… Och sen när löningen kommer och man äntligen ska göra slag i saken är det försent. Mot en lyser bara ilsken röd text ”Out of Stock”

 

Det hände mig idag.

 

Jag gör en beställning från transdesign per månad. Plockar upp nyheter jag är sugen på och kompletterar köp som inte blivit av tidigare. Varje köp är 9 lack. Det är nämligen så många som får plats i en small flat rate. Jag gillar rutinen i det. När slutet av månaden närmar sig och jag har mer shoppingsug än pengar på lönekortet brukar jag planera inköp.

 

Den här månaden hade jag planerat att köpa Essie Resort Mini 4 pcs/Cube. Jag var väldigt nöjd med det, eftersom det är en kollektion jag är halvsugen på. Nu är den slut. Det är She’s Picture Perfect också, det lack jag var mest sugen på. Kanske finns lacket i butik i Sverige?

 

Problemet är att jag är i kapp med de flesta av vårens kollektioner nu. Vilket alltså innebär att jag har köpt de lack jag vill ha. Kvar finns de två lack jag är sugen på från OPIs Spiderman kollektion, och det fåtal från Orlys senaste kollektioner som jag vill ha. Så jag vet inte. Kanske väntar jag in OPI Vintage Minnie Mouse och China Glaze Summer Neons innan jag gör nästa beställning. De är jag i alla fall riktigt sugen på.

 

Tills vidare har jag köpt OPI Shrek Forever After på Ebay. Alltid något.

