Jag har en fantastisk massa fina nya lack att visa er. Bland annat största delen av Color Clubs julkollektion Winter Affair som jag vann hos Little Miss Nailpolish. Om en vecka ska jag gifta mig och bröllopsförberedelser tar visst mer tid än jag hade insett. Därför kommer det vara fortsatt tyst här ett par veckor till. Jag kunde dock inte motstå att göra en påskmanikyr, och det blev inte lättare att avstå av att LeLack har tema påsk på veckans Nail Art Sunday.

Jag hade svårt att besluta vad jag skulle göra. I fjol bestod min påskmanikyr av en pastellskittle med vita prickar och jag hade först tänkt låta bli att göra prickar i år. Så blev det inte. Prickar är lite för lockande för att jag skulle motstå. För att få lite variation gjorde jag olika färger på vit botten. Jag tror att jag har sett en liknande manikyr någon annanstans, men jag minns inte var, och jag minns inte heller om den var samma idé eller bara något liknande.

Tummarna syns inte på bilderna nedan, men de är gula.

2013-03-31 20.14.52

2013-03-31 20.14.09

  • OPI – Alpine Snow
  • essie – Play Date
  • China Glaze – Sweet Hook
  • gina tricot – Another Bite
  • Isadora – Marzipan
  • China Glaze – Dance Baby
  • China Glaze – Something Sweet
  • China Glaze – Fade Into Hue
  • Orly – Boho Bonnet
